semekarian
sila login untuk berforum..harap register bagi tetamu.tq
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Log in

I forgot my password


anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Go down

anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  Admin on Sat Jan 30, 2010 12:36 pm

jika anda rasa markah prestasi anda tidak setimpal..sila bagi komen anda.. Shocked
avatar
Admin
Admin
Admin

Posts : 143
Semekar kuasa kuda(bhp) : 1413
Reputation : 1
Join date : 29/01/2010
Location : dimana sahaja yang boleh online

View user profile http://semekarian.forumms.net

Back to top Go down

markah prestasi 2009

Post  Admin on Thu Feb 04, 2010 5:16 pm

rata rata guru lelaki yang dapat melihat markah mereka membuat analisa bahawa mereka mendapat prestasi keluk "mangkuk". untuk mengetahui keluk mangkuk ni mcm mana boleh tanya cikgu ekonomi.. Mad '
avatar
Admin
Admin
Admin

Posts : 143
Semekar kuasa kuda(bhp) : 1413
Reputation : 1
Join date : 29/01/2010
Location : dimana sahaja yang boleh online

View user profile http://semekarian.forumms.net

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  mr_cool on Tue Feb 09, 2010 9:57 am

ukur baju pada badan sendiri..itulah kata kata yang patut dihayati jika mendapat markah yang tak memuaskan hati..penilaian itu adalah perkara yang sangat subjektif..sabar ajelah.. Basketball
avatar
mr_cool
major

Posts : 78
Semekar kuasa kuda(bhp) : 700
Reputation : 3
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  gegersokmo on Tue Feb 09, 2010 10:36 am

kalu kerja kuat pun serupa tu jugok markah kito.......baik kita berpada-pada dalam melakukan seseuatu perkara bak kata pepatah "BUAT BAIK BERPADA_PADA".....demo ado doh calon hok demo nok wi....Oleh itu patut jugalah kita bersederhana dalam melakukan sesuatu...jange terlebih dan terkurang...Jika terlebih kita akan terasa jika tak dapat markah tinggi...... bounce bounce bounce Sleep
avatar
gegersokmo
kolonel
kolonel

Posts : 122
Semekar kuasa kuda(bhp) : 1291
Reputation : 6
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  boy on Tue Feb 09, 2010 1:34 pm

walau berapapun markah yang kita dapat kita patut bersyukur. hanya itulah yang mampu kita perolehi hanya orang lain yang boleh menilai diri kita bukan kita sendiri. Orang lain lebih nampak kelebihan dan kekurangan kita. Berapa yang kita dapat itulah yang terbaik buat kita syukur Alhamdulillah..
avatar
boy
leftenan muda

Posts : 11
Semekar kuasa kuda(bhp) : 111
Reputation : 0
Join date : 09/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  mr_cool on Tue Feb 09, 2010 9:46 pm

welcome mr abc dan binladen..komen yang bernas.kawe pun tak tau boleh setaro mano.tapi raso "mangkuk" jugak.he he. scratch
avatar
mr_cool
major

Posts : 78
Semekar kuasa kuda(bhp) : 700
Reputation : 3
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  tom&jerry on Wed Feb 10, 2010 9:50 am

'mangkuk' pn ok la jgkkk...... blh buat makan pengat durian... kalau tak pn boleh buat makan maggi.... kawe tak kisah sangat... mugo kawe baru lg kat sini.... anyway bersyukur je la ngan apa yg ada ye..... Very Happy Razz
avatar
tom&jerry
kapten

Posts : 47
Semekar kuasa kuda(bhp) : 423
Reputation : 0
Join date : 08/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  gegersokmo on Wed Feb 10, 2010 11:32 am

mentang-mentang la boleh make pengat durian....dapat mangkuk pun tak apa....nambah pulok tu...hi hi hi Laughing Laughing Laughing
avatar
gegersokmo
kolonel
kolonel

Posts : 122
Semekar kuasa kuda(bhp) : 1291
Reputation : 6
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

mrk prestasi

Post  skodeng on Wed Feb 10, 2010 12:45 pm

Pasal markah sememangnya sebagai pentadbir untuk memuaskan hati semua org. tidak mungkin berlaku. Tapi perlu difikirkan keadilan dlm pbahagian perlu ada wlpun tidap menyeluruh. Pihak pentadbir sendiri ada janji nak bagi tinggi kena bagila..... kalau dah buat kenyataan cikgu renek ni... bagus2... bagi aje lah..... saja aje .. nak menyusahkan diri sendiri.
Nak pencen buatlah cara nak pencen......

skodeng
leftenan muda

Posts : 17
Semekar kuasa kuda(bhp) : 195
Reputation : 3
Join date : 08/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  mr_cool on Wed Feb 10, 2010 3:15 pm

kalau markah bawah 95 nak mohon gc memang tak lepas..sebab kena bersaing dengan orang dari seluruh malaysia.sebab tu ada yang mohon tak dapat dapat..bila check sangkut di markah prestasi Question Question
avatar
mr_cool
major

Posts : 78
Semekar kuasa kuda(bhp) : 700
Reputation : 3
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  gegersokmo on Mon Feb 15, 2010 10:54 am

Jangelah buat nyanya ke saing-saing kita...sebab markah ni prestasi penting untuk kenaikan pangkat dan apa-apa perjawatan.....Gitulah kehidupan sore cikgu...Cikgu tekan Cikgu...Tak serupa jabatan lain...demo jaga kebajikan puak-puak demo....
avatar
gegersokmo
kolonel
kolonel

Posts : 122
Semekar kuasa kuda(bhp) : 1291
Reputation : 6
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  mr_cool on Mon Feb 15, 2010 12:28 pm

betul tu..kawe sokong 200%..jangan wat naya ko orang..asal kita doh dapat biar ore terlepas pun..ko demo tu tak tau markah prestasi ni penting.. Question
avatar
mr_cool
major

Posts : 78
Semekar kuasa kuda(bhp) : 700
Reputation : 3
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

prestasi

Post  skodeng on Sat Mar 13, 2010 12:32 pm

skodeng duk pratila..... xpatutla.... bos bagi markah macam tu.... xadil.....tu mentanglah dia nak pcen... pah ke hj din..... xleh jdi pengetua.... why... markah rendah. Cgu baru mari blh mrkh tingi.... dia org. ni nilai kok mana xtau... pelik tpi benar... cgu yg. buat kerja bagi rendah.... cikgu xwap kerja bagi tinggi... cikgu arun kluar sokmo blh mrkh tinggi........ tpi skodeng mals nak fikir banyak.............. lu fikitlah sediri...............

skodeng
leftenan muda

Posts : 17
Semekar kuasa kuda(bhp) : 195
Reputation : 3
Join date : 08/02/2010

View user profile

Back to top Go down

prestasi

Post  skodeng on Sat Mar 13, 2010 12:52 pm

skodeng........... hj. man. hj din.. xbagi kito org cikgu markah tinggi..... kalu tinggi susah...... dia dah nak pcen....... hj. din jgn harap blh jadi pengetua.... xpad berpolitik.. orglain xlyk dia aje yg layak... padam muka. nyesal aku mari renek ikut hj. man.

skodeng
leftenan muda

Posts : 17
Semekar kuasa kuda(bhp) : 195
Reputation : 3
Join date : 08/02/2010

View user profile

Back to top Go down

MAJLIS PERSARAAN HJ MAN... LAYK/ TLAYAK DIRAIKAN

Post  skodeng on Sat Mar 13, 2010 5:38 pm

Skodeng duk prtilah....... majlis persaraan hj man xlayak dibuat.. kalau buat pun gitu2 ajelah.. cubalah cgu2 fikir apa yg. dibuat oleh hj man.
Sad 1. Mana ada majlis keraian yang dibuat kat cgu2 renek bila tukar ke sek lain. Sah ke nak rai kutuk adalah.. bla..bla..bla.....22222.
Razz 2. Tpi klau kat cigu @ pekerja dia minat ........ o22 xpayah surh dia dulu sx sggst menyibuk sruh buat jamuan.
Demo tgok sejrh silam ... cgu lama yang bpndah.. mana ada dia org raikan...... kawelah xpayah buat majlis ..... biar dio raso ... dia buat kat org..... barulah dio sedar ke diri... sikit.
40 % xsmpai hak stuju.... kalau stuju pun hipokrit aje......byk blakon........ ah.. peduli apa.. dah nak pcen ...pcenlah.....nak sruh org arok dia...... atas gajah sorryla.....

UNDIAN DIBUKA MAJLIS PERSARAAN HJ. MAN Evil or Very Mad

skodeng
leftenan muda

Posts : 17
Semekar kuasa kuda(bhp) : 195
Reputation : 3
Join date : 08/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  mr_cool on Sat Mar 13, 2010 7:25 pm

wah hangat doh ni..mesti undi ni..tapi ok undi apa ye.. Rolling Eyes
avatar
mr_cool
major

Posts : 78
Semekar kuasa kuda(bhp) : 700
Reputation : 3
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  gegersokmo on Sun Mar 14, 2010 12:15 am

Kuat betul Skodeng ni "baakar"...ada apa-apa ko ni.Nak undi apa ye.... cyclops Question Rolling Eyes .....nanti kawe pikir dulu deh.... Sleep flower geek
avatar
gegersokmo
kolonel
kolonel

Posts : 122
Semekar kuasa kuda(bhp) : 1291
Reputation : 6
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  gondola on Mon Apr 26, 2010 12:57 am

bakar jgn x bakar. jgn bakar sekoloh sudoh lah Evil or Very Mad
avatar
gondola
kolonel
kolonel

Posts : 142
Semekar kuasa kuda(bhp) : 1388
Reputation : 0
Join date : 12/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  gosmore on Fri Apr 30, 2010 9:51 am

huih gosmore baco komen sek2 nih braso nok naik seh retek...hok gosmore bulih royat nyo gini jelah...pentadbire sek kito nih sebenanyo xmantop belah mano...duit xpandai cari malah xpandai bagi dan xpandai guno...inikan pulo prestasi cikgu2 semo...gosmore sie tgk ado cikgu hok betul2 rajin & tawadduk menjalankan amanah tapi xdipandang oleh pihak atase...hok cikgu2 jenih celiko, kelas masok lambat sokmo, kl masuk pun ngaja lebih2 kure jah tuh, xpayoh duk gege2lah sek2 demo tuh mugo meme pade doh nga hasil kijo demo....xpayohlah demo nk menambah api di hati2 yg meme tersohor sifat rajinnyoh..pastu gosmore braso nok royat so karo nih..tapi sensitif sikit...mungkin ado ore bulih terimo & mungkin ado ore amik serius benda hok gosmore nok royat nih...ginilah lebih kure bunyinyo...ore pentadbire tuh cumo wat sabit jah, yg sebenarnyo kl direnung2 bakpo Allah menggerokkan hati pok2 tuh wi markah rendoh ko kito nih, Allah itu maha mengetahui, berbaliklah pd yg esa, check smula kijo buat kito, niat kito, perkataan kito, perbuatan kito, AMALAN kito dll...adolah kesilape mano2 hok kito buat tapi kito xkaba...cubalah pujuk ati muhasabah diri nescaya kito bulih trimo nga hati terbuko..marah itu senjata iblis saing2 sekalian...jgn mintok nga makhluk, try lps nih blaja mintak nga Allah pulok...nescaya satu maso, jika Allah makbul doa kito, digerakkan ati insan2 tuh naikkan prestasi kito...insyallah...wallahua'lam
avatar
gosmore
kadet

Posts : 9
Semekar kuasa kuda(bhp) : 90
Reputation : 0
Join date : 15/04/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  gondola on Fri Apr 30, 2010 10:19 pm

comey2... kena renung2kan ayat2 gosmore tuh.. study
avatar
gondola
kolonel
kolonel

Posts : 142
Semekar kuasa kuda(bhp) : 1388
Reputation : 0
Join date : 12/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  mr_cool on Sat May 01, 2010 12:22 am

bila renung kata kata gosmore tu..betul sekali..apa jua yang ada dilangit dan dibumi adalah milik Allah..kita hambanya perlu memohon kepadaNya untuk apa saja..boleh jadi sufi kalu beramal gak..tapi manusia makhluk yg mudah lalai/lupa.. Shocked
avatar
mr_cool
major

Posts : 78
Semekar kuasa kuda(bhp) : 700
Reputation : 3
Join date : 04/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: anda puas hati dengan markah prestasi anda..sila komen.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum